Ізмаїльський технікум економіки і права розпочав свою діяльність у 1997 році і протягом двадцяти років активно бере участь у формуванні фахівців для підприємств та організацій різної форми власності півдня Одещини.
Директор технікуму Сухова Людмила Олександрівна. Вищу освіту набула у Київському технологічному інституті легкої промисловості за спеціальністю “Економіка і організація промисловості предметів широкого вжитку”. Має багаторічний досвід керівної та педагогічної роботи.
Надання навчальним закладом освітніх послуг, пов’язаних з одержанням вищої освіти на рівні кваліфікаційних вимог до молодшого спеціаліста, здійснюється на підставі ліцензії Міністерства освіти і науки України (серія АЕ № 636388), виданої 16.06.2015 року відповідно до рішень ДАК.
Департаментом освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації технікуму надано право провадження освітніх послуг, пов’язаних з одержанням повної загальної середньої освіти, на підставі ліцензії (серія AB №553013), виданої 01.11.2010р., та визнано атестованим за цим рівнем, довідка № 01.03/1541/23 від 13.10.2010р.
У вересні 1998 р. технікум увійшов до складу обласної ради директорів та методоб’єднань навчальних закладів області.
З листопада 2008 року Ізмаїльський технікум економіки і права є колективним членом Всеукраїнської громадської організації “Асоціація працівників вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації”, яка гарантує захист його професійних інтересів та надає правову підтримку згідно із Статутом Асоціації та чинним законодавством.
При створенні Ізмаїльського технікуму економіки і права до роботи у ньому було залучено більшість викладачів і співробітників ліквідованого Ізмаїльського технікуму автоматизації виробництва з великим досвідом навчально-організаційної, педагогічної і методичної роботи.
Ізмаїльський технікум економіки і права здійснює свою діяльність відпо- відно до чинного законодавства України, вимог Закону України “Про освіту” та постанов Кабінету Міністрів України в галузі освіти, нормативно-правових документів Міністерства освіти і науки України, що зареєстровані Міністерством юстиції України, та власного Статуту.
Ізмаїльський технікум економіки і права проводить підготовку молодших спеціалістів за денною та заочною формою навчання на базі повної загальної середньої освіти та базової загальної середньої освіти за галузями знань та спеціальностями:
Шифр та найменування галузі знань | Код та найменування спеціальності | Ліцензований обсяг | |
очна форма навчання (денна, вечірня) | заочна форма навчання (дистанційна) | ||
08 Право | 081 Право | 60 | 40 |
05 Соціальні та поведінкові науки | 051 Економіка | 30 | 15 |
07 Управління та адміністрування | 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність | 30 | 10 |
071 Облік і оподаткування | 30 | 15 | |
072 Фінанси, банківська справа та страхування | 30 | 10 | |
12 Інформаційні технології | 121 Інженерія програмного забезпечення | 60 | 30 |
Ізмаїльський технікум економіки і права визнано атестованим за рівнем повної загальної середньої освіти (III ст.) та акредитованим з усіх спеціальностей навчального закладу.
В ІТЕП функціонує 3 відділення: програмування, правознавства, економіки; 4 циклові комісії, з них 3 випускаючі: з комп’ютерних дисциплін та математики, правових дисциплін, економічних дисциплін.
Ізмаїльський технікум економіки і права готує молодших спеціалістів згідно з державними стандартами, освітньо-професійними програмами та кваліфікаційними характеристиками спеціальностей з урахуванням норм і вимог до рівня теоретичної та практичної підготовки сучасних фахівців.
Ізмаїльський технікум економіки і права уклав договори з Київським національним торговельно-економічним університетом, Харківським національним університетом внутрішніх справ, Одеським національним університетом ім. І.І.Мечникова, Одеським національним морським університетом, Одеським національним економічним університетом, Одеським державним екологічним університетом, Ізмаїльським інститутом водного транспорту, згідно з якими випускники технікуму мають можливість продовжити навчання для здобуття освіти наступного рівня акредитації.
Студенти технікуму забезпечені необхідною нормативною, довідковою та науково-методичною літературою: підручниками та посібниками на 100%, навчально-методичними матеріалами, сучасними персональними електронно-обчислювальними машинами та прикладними програмами до них.
Матеріально-технічна база технікуму відповідає сучасним вимогам та дозволяє здійснювати на належному рівні теоретичне та практичне навчання, має тенденції до подальшого розвитку.
Стратегія розвитку вищого навчального закладу здійснюється в рамках моделі підготовки конкурентоздатного фахівця і передбачає створення педагогічних і навчально-дидактичних ресурсів з метою якісного забезпечення навчального процесу за всіма спеціальностями технікуму.
Напрями та зміст розвитку вищого навчального закладу:
- запровадження відбору висококваліфікованих компетентних педагогічних працівників, здатних розробляти і впроваджувати новітні технології навчання і діагностики рівня знань;
- здійснення підготовки кадрів вищої кваліфікації з кола власного викладацького корпусу для створення потужного педагогічного потенціалу вищого навчального закладу;
- узагальнення теоретико-методичних основ, необхідних для створення і впровадження новітніх технологій навчання;
- розробка та запровадження концепції наскрізної комп’ютеризації навчального процесу;
- реалізація нових принципів, форм та методів організації навчального процесу, впровадження інтерактивних методів навчання;
- вдосконалення форм та методів самостійної та індивідуальної роботи студентів;
- розробка, відпрацювання та запровадження психолого-педагогічних технологій навчання, виховання та формування різних видів культур майбутніх фахівців;
- реструктуризація підрозділів (технічне переоснащення аудиторій, комп’ютеризація, зміцнення бібліотечного фонду, створення центру ділової іноземної мови, запровадження сучасної інфраструктури навчально-виховного комплексу ВНЗ);
- забезпечення надійних зв’язків між всіма елементами навчального процесу та науково-дослідної роботи, підвищення рівня їх керованості, результативності навчально-методичного і науково-методичного забезпечення;
- запровадження комплексних програм наскрізної практичної підготовки майбутніх фахівців згідно з вимогами ступеневої освіти;
- створення надійних взаємозв’язків навчального закладу з вищими навчальними закладами ІІІ-VІ рівнів акредитації щодо реалізації ступеневої вищої освіти та підготовки майбутніх фахівців, конкурентоздатних в умовах сучасного ринку праці;
- формування належного іміджу структурних підрозділів та вищого навчального закладу загалом.